Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява а няма парно - АР156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Извинявай ама кво тва летен термостат.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Тъжното в случая е, че ти е направило впечатление, най-маловажното нещо в пост-въпроса ми и го затапваме с глупости, но така да е...
      Летен термостат означава - термостат, който ходи на море за месец и половина, в св. Влас.
      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

      ВАЗ 21079 1990 г.

      Comment


      • #18
        Тези вариации на температурата сякаш сочат към неизправен термостат.
        Общо взето е нормално да се забелязва влошено затопляне на въздуха, когато моторът работи на празен ход, поради по-малкия дебит на водната помпа в тази ситуация.
        Ако обаче се забелязва силно изстиване, то може да се касае за частично запушен радиатор на парното или връзка към него.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Тези вариации на температурата сякаш сочат към неизправен термостат.
          Общо взето е нормално да се забелязва влошено затопляне на въздуха, когато моторът работи на празен ход, поради по-малкия дебит на водната помпа в тази ситуация.
          Ако обаче се забелязва силно изстиване, то може да се касае за частично запушен радиатор на парното или връзка към него.
          Ще пробвам да обезвъздуша системата...имало някаква гумена тапа на радиатора...отвива се с отвертка ли, за да се обезвъздуши?!
          Иначе, ако има запушване...как мога да го отпуша, без да го свалям, тоест да разглобявам половината кола?! Някакви прахчета?!
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #20
            Не е тапа, а е пластмасов болт.
            Като се наведеш отпред пред радиатора ще го видиш горе в ляво. Палиш колата, развиваш докато протече само течност и би трябвало да си готов.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
              Тъжното в случая е, че ти е направило впечатление, най-маловажното нещо в пост-въпроса ми и го затапваме с глупости, но така да е...
              Летен термостат означава - термостат, който ходи на море за месец и половина, в св. Влас.
              Чета всичко, но не се обаждам понеже
              не мога да дам някакво предположение.И ако беше казал изтърбушен или останал отворен, можеше да се замисля, щото все пак знам принципа на действие.При мене като остана отворен термостата зимата умирах от студ докато отида на работа, нямаше такива вариации.Пет пъти трябваше да обикола града докато дойде някаква идея топло.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                Залагам на водна помпа, несменяна отдавна.
                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                Comment


                • #23
                  Запушен радиатор!
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • #24
                    Водната помпа е на 10 К километра.
                    Водния радиатор е на година и половина.
                    Ако имате в предвид радиатора на парното - какъв метод има да се отпуши, БЕЗ да разкомплектовам цялата кола?!
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                      Водната помпа е на 10 К километра.
                      Водния радиатор е на година и половина.
                      Ако имате в предвид радиатора на парното - какъв метод има да се отпуши, БЕЗ да разкомплектовам цялата кола?!
                      Водната помпа с каква турбина е - пластмасова или метална?
                      Относно радиатора на парното - преди всичко трябва да се установи това, дали има частично запушване. Най-лесният начин е да се разкачат двете тръби и да се надуе с уста през едната и така да се прецени дали въздухът минава лесно или трудно.
                      Изобщо този проблем с парното винаги ли е съществувал? Той може да се получи и ако по някаква причина са разменени вход и изход на радиаторчето.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Водната помпа с каква турбина е - пластмасова или метална?
                        Относно радиатора на парното - преди всичко трябва да се установи това, дали има частично запушване. Най-лесният начин е да се разкачат двете тръби и да се надуе с уста през едната и така да се прецени дали въздухът минава лесно или трудно.
                        Изобщо този проблем с парното винаги ли е съществувал? Той може да се получи и ако по някаква причина са разменени вход и изход на радиаторчето.
                        Нали ви казвам...споменах симптомите...незнам дали са симптоми на проблем или нормални такива. Принципно колата духа топло, дори на климатроник си регулира 24 градуса сама като си чака да загрее, като загрее пуска вентилатора сама, регулира и в колата е топло. Като го сложа на максимум да духа и да топли...тогава когато я карам в обороти на 2 500 - духа топло, доволно. Но ако е на празен ход или я карам по-бавно...духа хладко. Това имах в предвид, нормално ли е при празен ход и при по-бавно каране, чувствително да намалява топлия въздух?!
                        Прощавайте за сравнението, но принципно имам Лада, която без значение дали и давам газ или не, все едно съм пуснал калорифера на вилата. Предполагам принципа на отопление при двете коли е различен и за това се подлъгвам по едната и оценявам втората...?!...
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • #27
                          Проверяваме си количеството антифриз и обезвъздушаваме!/ за промиване на системата сипваш цвик -от някоя мандра -метода работи'
                          Last edited by fiore; d.m.y г., 13:27.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                            Проверяваме си количеството антифриз и обезвъздушаваме!/ за промиване на системата сипваш цвик -от някоя мандра -метода работи'
                            Проверили сме нивото и сме обезвъздушили. Това е първата работа.
                            Цвик да взема?! Откъде, как да го сложа, откъде да го сложа, колко и т.н. Да го източа ли после?! Какво прави цвика?!
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                              Проверили сме нивото и сме обезвъздушили. Това е първата работа.
                              Цвик да взема?! Откъде, как да го сложа, откъде да го сложа, колко и т.н. Да го източа ли после?! Какво прави цвика?!
                              Колега, изглежда не си прочел или не си разбрал, какво написах в предишния си пост.

                              Накратко - преди да се мисли за методи за отпушване или промиване на радиаторчето, трябва да се установи това, дали изобщо се касае за такова нещо.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Колега, изглежда не си прочел или не си разбрал, какво написах в предишния си пост.

                                Накратко - преди да се мисли за методи за отпушване или промиване на радиаторчето, трябва да се установи това, дали изобщо се касае за такова нещо.
                                Да.
                                Водната помпа ми я слага Лисан. Нямам информация каква е практиката му с тези помпи. Но няма и 10К.
                                Тръбичките на парното...поразгледах малко колата....едната от тях ми се видя, че излиза откъм двигателя...в близост до термостата?! Нали?! Може би нея ще е най-лесно да я сваля и да я надуя?! Туко-виж при надуването съм разнесъл и евентуалните боклуци, хаха.
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X